Thesari Jetes

Saturday, May 5, 2012

Pep Guardiola dhe Jose Mourinho te perqafuar ( Video )

0 comments
 
...( Thesari Jetes )...


Jose Mourinho dhe Pep Guardiola janë tani trajnerët më të suksesshëm që udhëheqin dy ekipet më të mirat dhe më të shtrenjëtat në botë. Pas lojës ndonjëher ja zgjasin dorën njëri-tjetrit, ndonjëherë kalojnë me duar në xhep. Dhe dikur para 15 viteve "çuditërisht" ata u përqafonin si miqtë më të mirë. Video nga festimet eBarcelonës pas fitores kundër PSG në finalen e Kupës së fituesit në Roterdam është një nga gjërat më të mira që kemi parë, në kohët e fundit ne do të themi "e pamundur" Pep Guardiola ka mbetur pas largimit të Johan Cruyff në vitin 1996. Bobby Robson ka ardhur me Jezusin nga Sporting Lisbonë, dhe më vonë asistent - Jose Mourinho. Barça në vitin 1997 mori kupën e fituesit të Kupës, dhe pas lojës Pep dhe Jose u gëzuan si fëmijë të vegjël. Sot është një histori tjetër...

Leave a Reply